riesens

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

Lite lek, lite träning..

Av riesens - 25 juli 2011 14:00

Har en hel del bilder att blogga lite om.

Bla annat när vi var i en lekpark för ett par veckor sedan och barnen lekte..

(När vi var i lekparken kallade jag detta djur för kaninen hela tiden, inte förrän jag såg bilderna på datorn och fick det kommenterat för mig såg jag att det var ju en åsna..   )


..medans jag tränade Qbus.

Jag läste även bok när jag inte gav dem fart på gungorna eller tog emot i rutschkanan.

 


En annan dag lekte barnen nere på agilityplan.. 


..självklart medans jag tränade.

Linnea tar kort.  


Simon försöker sig på att lära Q hopp.. eller nått..    

Båda barnen har varit med mig några dagar på jobbet och det har de inget emot när man får äta lunch i soffan framför en film!   

Lyxigt, va?!

 

Idag har jag fått däcket rakt på smalbenet i hög fart, trodde benet skulle gå rakt av..

Frans fick springa nere på ängen under lunchen med mina töser.

Han tycker det är sådär roligt att ha ett tungt däck bakom när han försöker komma ifatt tjejerna.

Han lyckas, men tycker det är lite irriterande att inte kunna röra sig fritt, det tycker inte jag!

Tycker det ser bra ut när han för var kraftansträngning blir lite mer trött..   

Har cyklat med mina vovvar en sväng och det gillades skarpt!

Det har varit lite tråkiga dagar nu under helgen och slutet på förra veckan då min bil inte fungerat som den ska.

Men nu är allt återställt och hundarna ska få sitt!

Lydnad, iaf med Q, uppletande samt spår väntar vovvarna i eftermiddag.


Ha en skön vecka!

Det ska jag ha!


På återseende!

 
 
Annika

Annika

25 juli 2011 15:45

Hejja säger tack!
Att tiden går fort ser man även på dina barn.;0)
Du är fortfarande duktig på att aktivera dina vovvar... Jag hade ett litet sug efter lägret att börja spåra mer men det avtog snabbt... Men kanske det kan bli ett spår till kvällen?
Ha det så bra!

http://www.gazze.se

riesens

26 juli 2011 11:58

Ja tiden har gått fort även där!.. tur att man själv alltid förblir ung.. ;-)
Jag gör så gott jag kan med vovvarna, men vill jag ha lite lugn och ro några timmar måste hundarna få sitt.
Nu ska jag ut med Qbus på ett kilometer spår!.. puh..
Vi hörs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards