riesens

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Kunde inte bli bättre...

Av riesens - 27 augusti 2012 11:12

..väder, för att ligga en hel helg och vara sjuk!

Måste ju se det positivt, eller..?

Är hemma idag från jobbet, det är jobbigt för mig.

Jag måste vara döds sjuk, för att inte åka till jobbet och ibland har inte ens det stoppat mig...

Man åker till akuten efter man slutat.

Jag hade fortfarande feber igår, men är absolut piggare.

Idag känner jag mig slut, har ett konstigt tryck runt bröstkorgen, framförallt över vänstra sidan.

Ligger och tittar på barnfilm, utan barn, sa ju att de var bra..   

Barnen är på skola och dagis.

Hundarna fick simträna på väg hem imorse, lagomt ansträngande för mig.

Jag måste kunna träna dom!
Kan inte vara sjuk en dag till.. vi ska ju tävla på söndag igen..

Och på söndag börjar Linnea att rida!

Det ser vi fram emot, båda två!

Jag ska få lukta på hästar igen.. varje vecka.. underbart!


Nu tillbaka till sängen och film.


På återseende!

 
 
Annika

Annika

28 augusti 2012 09:51

Usch är du sjuk! Du får krya på dig och ta hand om dig!

http://www.qulingens.se

riesens

29 augusti 2012 07:59

Jag var det, nu är det bättre! :-)
Bara hög feber och ont i kroppen, inga förkylnings symptom. Det är lite ovanligt tycker jag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards