riesens

Alla inlägg under september 2012

Av riesens - 2 september 2012 07:13

Är det idag!

Linnea ska rida på ridskola för första gången.

Hon tycker det ska bli jätte spännande!

Första gången jag red på ridskola stegrade sig min häst tre gånger, den tredje gången lyckades jag sitta kvar.

Ridläraren tyckte det var fantastiskt att jag kom tillbaka veckan efter, trots två avkastningar..   

Nu får vi hoppas att Linneas start blir lite lugnare..

Det skulle ju även ha tävlats idag, men vi får se..

Startordningen är redan klar och jag har ett väldigt sent nr, vilket gör att jag inte hinner till ridskolan.

Ridskolan går före tävling.

Jag förbereder mig och åker till Knivsta bk, har jag tur kan det lösas på plats annars åker vi till stallet.

Aino har fått vara ute en halvtimme nu på morgonen och sprungit av sig lite.

Jag ska även lägga ett spår innan jag åker, så kanske damen är lite lugnare om det nu skulle bli så att jag tävlar.

Vi får se vad som händer!

Håll tummarna..


På återseende!

Av riesens - 1 september 2012 08:00

Simon var på studiebesök på mitt jobb en dag.

Att slå hål på ett papper kan vara svårt..


..men man kan fixa allt med vilja och råstyrka..

 


Det var ansträngande att leka kontor.

Sova en stund i skrindan är skönt, nu blev det ingen lång tur innan herrn föll i koma.

Skrindan fick stå där den stod och gossebarnet lades på soffan.

 


Det finns inte bara två benta barn, det finns även de på fyra ben.

Vi har en liten valp på jobbet.

Hur söt är inte den där..??

 


Iyago var förbi och fick knapra på en grisfot.

 


Den yngre generationen fick sedan förmånen att smaka också..

   


Idag är det saker på G.

Sök, bio och mer hundträning!

Tiden får utvisa hur mycket mer det blir..


Godmorgon på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards