riesens

Alla inlägg den 7 april 2012

Av riesens - 7 april 2012 08:15

Inget planerat från början men Jossan och jag tränade hund i torsdags!

Det var evighet sedan..

Det måste vi ju bara göra om!

Jag tränar en hel del plats med Aino.

Helst när jag kommer ner på plan på en gång, när hon är som hetast, då ska hon ligga stilla.

Det är mycke bra träning för damen.

Så medans Jossan körde sin Iygao på agilitybanan, tränade jag lydnad.

 

Simon hängde också..

 


Tog även ut Qbus på plan.

Måste lägga upp en träningsplan för den galningen..

Just nu leker han bara "allanballan" på plan!

Men han har roligt..

Det där flinet springer han runt med hela tiden och full-i-fan blicken.

 


Kan inte göra annat än att skratta åt honom när han håller på.

 

Krypet går framåt.

Vi har varit lite osams i det momentet, men sakta hittar vi varann igen..

  

Några apporteringar blev det också.

Det gillar Qbus!

 

Sedan är han sådär äckligt nöjd med sig själv igen..   

  

Titta!

Tussilago..

 

Simon kramade konerna..

 

Gott med frolic!??

Inget jag ger min tillåtelse till, men ibland slinker det ner hundgodis av det äckliga slaget...

  

Sedan gick det att leka lite med Jossan också..

 


Kul att träffas igen i hundtränings sammanhang!

Aino gick inte lika illa i friaföljet denna gång, men jag ska verkligen filma mycke mer än jag hittills gjort..


Glad Påsk till er alla!


På återseende! 

Ovido - Quiz & Flashcards