riesens

Alla inlägg den 21 april 2012

Av riesens - 21 april 2012 10:30

Ni som har varit med ett tag vet nog vad jag pratar om..

Såklart!

Badsäsongen!

 


Självklart är det bara en kortis i sjön.

Det är ju fortfarande kallt ute, men de ska ändå inte simma så långt i början tills de har vant sig vid de nya muskel rörelserna.

 


Så det är mest lek.

Aino står och väntar på Qbus..

 


..för att sedan anfalla..

 


..och försöka ta pinnen av Qbus!

 


Lilla Ilon var också ner och simmade några simtag.

     


Hundarna älskar detta!!!

Och jag tycker det är en trevlig form av kondition och muskelträning.


Förresten så är Frezza, den finska tiken Qbus parade, dräktig!!!

Så roligt!

Små Qbusar!

Kanske inte så jätte sött om jag tänker till ett ögonblick...

Men den tanken släpper jag fort!  

Det är ju inte jag som ska ha en 6-10 små q hemma... ha ha.. 


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards