riesens

Alla inlägg den 16 april 2012

Av riesens - 16 april 2012 20:05

..jäddrans skithelg...

Snöovädret satte alla käppar i hjulet för mig och min hundträning under lördagen.

Som ni kanske själva förstod.

En låång promenad på 2 timmar, med lite backträning och lydnad blev det iaf på kvällen , men det var också allt.

Söndagen la jag skogspår åt Qbus och tränade uppletande med bägge.

Senare på kvällen klampade jag runt i skogen, "off road" så att säga.

Bra träning för både mig och vovvarna, det blir lite mer än bara en vanlig promenad.

Men över lag en ganska tråkig helg, om man jämför med vad jag skulle tränat.

Sök, skydd, lydnad och kanske något spår, allt det bara på lördagen och så blev det inget..

Det är lite snopet..

Ja ja, mot nya träningar!


Idag har det blivit lite lydnad och en del dragande på mig och däcket.

Imorgon blir det väl något liknande.

Kanske ska klämma i med någon sökmarkeringsövning också.


Tråkig blogg blev det, men så är det ibland..

Mot nya roligare blogginlägg!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards