riesens

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av riesens - 5 juni 2012 11:00

Från stora planer om en heldags träning i ett vackert naturområde med hela gruppen, föll det bort personer som 10 små negrer...

Heter den ramsan så?

Får man säga så nu för tiden föresten...?

Eller var det apor...?

Ööhh..

Strunt samma, det jag ville komma till var att vi inte blev så många i slutändan, så vi bestämde oss snabbt för att ändra planerna och körde i Väsby istället.

Aino var först ut.

Lite små galen som vanligt..

Jag körde rulleövningar.

Gick väl bra, om man räknar bort den första..   


"Vars är du?"

Aino ställer sig på bakbenen...

"Här är jag!"

"Visa"

Och hon har redan börjat galoppera med frambenen i luften...

   


Kerstin med Tessie körde rulleövningar också!

Det gick ju jätte bra för att vara första gången och allt!

 


Tina och Anne var också med och de körde lika som resten.

Rulleövningar...

 


Jag figgade för Viggo så jag fick ingen bild från stigen, men väl på belöningarna hos mig!

Madde tränade på flying och hon var riktigt nöjd!

Viggo gör alltid ett bra jobb!

Tycker han ser lite vindögd ut..   

 


"Tror jag fick den..!!"

   


Efter söket tog jag mitt spår som jag lagt ut åt Qbus.

Därefter så fick han plocka in de restrerande föremålen i uppletande rutan, som resten av gruppen hade roat sig med under tiden vi var i spåret.

Han gjorde det bra!

Ett bra träningspass i skogen!

Vi borde verkligen göra detta oftare, uppletande, platsliggning, budföring.

Passa på när vi är fler!


Senare under kvällsrastningen fick Aino sig ett ängsspår.

Det räckte väl för den dagen, tyckte jag iaf...


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards