riesens

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av riesens - 20 juni 2012 06:58

Qbus har gått före ganska länge nu men igår tog jag bara ut Aino.

Det blev lite lydnad på lunchen.

Vi gör inte så mycket annat än tränar hennes lilla rumpa.

Det ger resultat!

Den blir rakare, iaf stundvis...   

 


Jag tröttnade lite på att bara träna hennes bakdel.

Så det blev lite moment också.

Ett läggande med inkallning.

Avslutet är inte riktigt klart än..


 

Sedan tränade jag lite hopp sitt.

 


Det är något som jag inte gjort förr, säga sitt efter hindret, menar jag.

Det gick ju rätt bra det också..


   

Det blev även lite konditionsträning igår, både på cykel och i sjön.

Jag har hittat ett perfekt ställe och simträna på med vovvarna!

Ingen risk för badgäster och det blir djup fort.


Idag är det skydd och spår på fm.

Ska bli skoj!

Mer om det senare!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards