riesens

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av riesens - 13 juni 2012 18:00

Så var det lite bilder beställt!

 

Glada är barnen!

De tycker iaf detta är jätte kul!

 


Ilon gosar till sig ordentligt..

 


De har även fått följa med på jobbet.

Trot eller ej men vi har ändå farit på simskola, med buss fram och tillbaka.

Jag är helt slut..

 

Det var sista gången, så de fick visa upp vad de kunde för föräldrarna.

Linnea var jätte duktig!

 


Efteråt råkade vi bara passera Burger king...

Ingen direkt riktig middag, men snabbt insåg jag att vi inte skulle vara hemma på ett par timmar, så någon middag hinner vi inte med när vi kommer hem.

Vi klev utanför dörren igår morse 05.30 och kom hem 19.40 på kvällen.

Gissa om vi alla var trötta...!!!?

 


Linnea har följt med på promenader.

Fin sommartjej!


Aino in action...

 


Efter 3 dagars buss och tåg resor, så det står högt upp i min hals iaf, så verkade barnen också vara rätt nöjda.

Åtminstonde blir de väldigt trötta av det, likaså jag.

Simon sträkte ut sig längst bak i bussen.

 


Linnea ser, trött ut..

      


Oj vad jag saknar bilen.. min fina gamla skruttbil..

Nu uppskattar jag den nog ännu mer!    

Jag håller alla mina tummar på att den får komma hem imorgon!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards