riesens

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av riesens - 1 augusti 2013 08:45

Som jag lovade.

Lite filmer på lydnadsträningen.

Therese var snäll och filmade mig.

Först en snutt framförgående, inte illa va??

Efter bara 6 träningspass..   


 

Lite kryp..

Jisses vad jag går fort fram just nu!..

Kommer att få jobba hem hela momentet efter denna tävling..   

Men jag VILL tävla!!!   



 

På kvällen var det sök.

Liten hopslagning av olika grupper.

Tomas och Annika körde med oss, eller var det vi som körde med dom, Kerstin??

Här är iaf Tomas och Ärtan.


Annika och Hejja.


 


Hej vad det gick!


 


Markerade min fina låda!   

Ja ja, jag ska bygga en större låda!!!


 



 


Blev inga kort på mig och Kerstin.

Tänkte väl som så, oss är ni ju urless på att se flera, likadana sök kort på antar jag..?

Lite nya hundar och rumpor, kanske kan var på sin plats.   


Sök i helgen igen!

Oj vad det är roligt!!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards