riesens

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av riesens - 13 augusti 2013 22:15

Nä, det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Tänkte inte göra ett smack igår, eftersom vi tävlade (lite halft) på söndagen och förtjänade en vilodag!

Men det gick inte så bra..

Det blev en tripp till klubben på kvällen för lite lydnadsträning med Marie.

Hur kan man tycka att detta är ett par bra "träna hund skor"??   

 


Vi gick igenom Ipo1 lydnadsprogrammet med Hexa.

Finns en del att jobba vidare på, men riktigt bra kan det bli!!

 


Själv tyckte jag att träna hund lät som en bra idé hemma..

När jag väl kom ut på plan, kunde jag inte riktigt komma på vad som var så bra med den idén..??

Det var väl ingen direkt genomtänkt träning.

Dels för att jag velar lite om mitt närmaste mål, söket eller Bsl2..?

Aino borde komma igång och löpa närsom och då hade väl Bsl varit en bra plan, eftersom inte ett löp förhindrar den tävlingen..

Men det blev lite lägre klass moment på träningen.

Filmade lite kryp för att se hur det går.

Kan nog bli riktigt bra det där, men mycke träning kvar.. med betoning på MYCKE!

Blir lite hög fram..


 

Idag har det varit en cykeltur på morgonen, för att på em tränat lydnad och skyddsövningar.

Mer om det senare!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards