riesens

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av riesens - 3 augusti 2013 21:45

..värme!!?

Man är inte riktigt klok!!!

Jag hade aldrig kommit utanför dörren om inte det vore för mina trevliga träningskompisar!

Här är Kerstin och Tessie!

 


Aino gick bra men inte som jag tänkt mig..

Hon missade lådan men gjorde ett jätte snyggt slag!

Lådan stod precis i mitten av hennes framslag, ingen vind alls, tungan hängde som en slips pga värmen..

 


Gjorde fina tomslag.

 


Jag mötte upp henne i det sista tomslaget och vattnade, så Carro hann stoppa in Kerstin mellan två stora stenar.

 


Den legan tog hon riktigt bra!!

 


Liten flåsig skruttfia..

Stigmys.


Sist ut var Merlin.

Han har piggnat på sig efter hans lite otäcka maghistoria..

 


Han har en godis på tungan.. ha ha..

   


Här är Kerstins sten.   


Efter söket hjälpte jag Carro med lite spårövningar till Merlin.

För att direkt åka vidare till Märsta bk och lite Tävlingsträning!

Jävligt varmt..

Qbus fick äran att gå in med Jeanette och Babbsan för att hälsa på domaren.

Vi värmde upp lite på parkeringen, sedan stod de och väntade på oss.

Qbus tyckte han hade varit ovanligt duktig!.. klart man måste rulla sig då!

   


Jeanette med Babbsan.

 


Jag och Aino blev kommenderade genom lägre programmet, det kändes helt ok!

Vissa saker är inte klart medans andra artar sig.

Framförgåendet var absolut helt ok.

Hon ligger på i kopplet så det blir väl inga höga poäng, men poäng blir det!   

 


Hur kan våra apporteringar ha blivit så dåliga..??

Måste verkligen ta tag i det.


Jag måste säga att hon gick bra i värmen, både i söket och på lydnaden.

Är detta vädret jag ska önska mig till tävlingen?

Håller hon ihop bättre när det är så här..??

Matte håller på att dö.. men Aino blir lite lagom..??

Hoppet gick bra.

 


Sist ut var Malin och Aski.

Kul att se dem, det var ett bra tag sedan sist!

De ska också ge sig i kast med lägreklass, men i spår.

Hon har en härlig uppsyn denna vovve!

 


Känner mig väldigt nöjd med dagens träning, det blev en liten "tävlingsdag".

Tack alla ni härliga människor!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards