riesens

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av riesens - 5 augusti 2013 13:00

..från lördagens tävlingsträning!

Tagna av Jeanette och Malin.

Malin och Aski.

 


Jag och Aino.

 


Jeanette och Babbsan.

 


Qbus fick äran att kliva ner på plan med Babbsan!

 


Ytterligare en bild på mitt "proffsiga" framförgående.

 


Inte alla hästar hemma i stallet..   

 


Kolla denna bild!!!!

Önskar jag kunde skryta med, "se så fint hon kryper!" men nä det kan jag inte, för det gör hon inte, än..   

Men här har jag målbilden!!

Så här ska det se ut!!


Igår har jag hjälpt till på tävling, så det blev skotträning för Aino.

Hon fick ligga plats medans de sköt för tävlingshundarna.

Och så lite simträning innan vi for hem.

På kvällen har jag tränat lite lydnad utanför huset, efter solens nedgång.

Det blir lite svalare så..

Hon gick riktigt bra!

Riktigt, riktigt bra.

Höll ihop jätte fint!

Tänkt till lite ang hennes kryp och har en plan för den närmaste tiden.

Blir nog lite lydnadsträning ikväll också, då det blivit svalt..   


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards