riesens

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av riesens - 11 januari 2011 18:49

Nja inte direkt..

Det blir lite av varje.

Vi har ju grymt tråkigt, eller ska jag skriva farligt väder.

Töat en hel del så vägar, parkeringar och gångvägar är täckta med is som gör att en promenad med vovvarna är förenat med livsfara, typ..

Går man med Qbus är det väl alltid förenat med fara, väldigt lätt att få högt blodtryck eller varför inte ett sprängt blodkärl i hjärnan..?   

Så det blev lite inomhus sök med Kax igår samt att han fick dra däck för första gången.

Ina och Kax fick halva promenaden var dra däcket.

Inget jätte stort tungt bildäck utan ett mindre knubbigare, sådär lagomt tungt.

Ina kämpar på men jag tyckte inte jag lade märke till att det blev någon förändring hos Kax..?  

Han var nog inte medveten själv heller att det råkat fastna ett däck i rumpan på honom..   

Idag blev det även en däck promenad samt en aktiveringspromenad för Ina.

Ja ja som sagt, händer inte mycket här.

Kanske ska höra med mina arbetskollegor om en milsrunda imorgon kan vara något, någon som anmäler sig frivilligt? 

Om inte annat ska jag förslöka träna lydnad utan att bryta benen.


Nu är det kväller och det kommer att bli en tidig kväll för imorgon står alarmet på halv fem.

Godnatt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards