riesens

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av riesens - 15 januari 2011 15:35

Trevligt besök fick jag på fredagslunchen.

Helena kom med T-rex, Mr Darkgreen.

Vi tog tag i hans päls, det trimmades och klipptes till men om det blev rakt och snyggt har jag svårt att tro med tanke på att han hade inte tid att vara still ens

2 sekunder...   

Och några snygga bilder blev det då inte heller..

Men jag slänger upp några här ändå.

Lite tuffsig och det spretar lite varstans..


..men ack så söt!!

Vi tränade lite också.

Lekte med bollen, den var skoj sa han!

Några inkallningsövningar samt så visade jag lite hur T:s rumpa skulle med en enkel handledsrörelse hamna i en bättre position så han inte går och plogar.

Det snappade han upp direkt.

Duktiga Helena som kämpar på med honom!

Han var mycket trevlig och en riktigt liten glad skit!!   

Tack för en trevlig snabbvisit!

Vi syns snart igen hoppas jag!


Nu är jag så mätt så jag rullar fram...

Jag som hade tänkt att springa nu på kvällen.

Ops då, slapp jag det tydligen..   

Här har vi ätit skinkstek med tillhörande sås, kokt potatis och morötter, det är riktigt gott det!

Får kompensera min dåliga planering imorgon bitti.

Innan frukost kanske jag ska anstränga mig och ta igen förlorad hjärtattack i form av löpning.

Jag och Linnea ska även åka och bada innan den planerade träningen imorgon, det ser jag fram emot!

Klordoften..  

Har jag glömt något?.. nä tror inte det.


På återseende!


Av riesens - 15 januari 2011 06:11

Morgonstund har guld.. ja ni fattar.

Inte fan har jag sett röken av något guld på mina tidiga mornar..??

Inte ens en liten sketen 20 lapp..   

Kul att ha barn.

Så nu ska jag ut med vovvarna och se om jag trillar över en hög med morgonguld.

Snark..


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards