riesens

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av riesens - 21 januari 2011 19:00

..nä hur ska ni veta att Inas ögon reflekteras i ett gult ljus medan Kax ögon gnistrar blå..?

Jag upptäckte det alldeles nyss.

Det började dra ihop sig för läggning av barnen så jag flydde fältet.

Tog med mig vovvarna och en ficklampa så tog vi en promenad med intervallträning på fältet.

Kastar en boll på rep, den kommer ganska långt.

Dock måste jag passa fingrarna när jag ska slänga iväg den för hundarna blir bländade av ljuset och hugger på första bästa sak som rör sig..   

 Imorgon hoppas jag på lite hundträning men eftersom jag inte har någon framförhållning så var det inte så många som kunde träna med mig, typ ingen..

Men jag får klara mig själv helt enkelt.

Ensam är stark eller hur var det nu..  


Trevlig fredagskväll!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards