riesens

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Midsommar, slö dag, träning..

Av riesens - 26 juni 2012 19:00

..sammanfattar ganska bra hela midsommar helgen!

Sköna midsommar med fina barn!

 


Världens finaste Linnea!

 


Fick en puss av drömprinsen!

Vem behöver sju blommor under kudden...

 


Linnea skulle ju såklart bada! 

     


Ilon roade sig med en boxer tjej, hela dagen höll de på att busa!

 


Ingen midsommar utan jordgubbar..

   


Dans runt granen.. tjatade jag om hela tiden, men någon gran är det verkligen inte!

 


Vad är midsommar utan kubb..??

 


Men det kan vara farligt också.. speciellt om man kastar upp kungen i luften och ser till att pricka sin egen skalle...

Det var väl inte riktigt så man vinner i kubbspel..

   


Lördagen spenderades mestadels inomhus.

Simon hade lite feber och vi var nog alla lite trötta efter allt midsommar firande, så det var vila, film och sängen.


Söndagen var det skyddsträning.

Alltid lika roligt!!

Lägger ut två filmklipp på tösen.


 


 

Det var våran helg.

Hoppas ni hade lika trevligt, med god mat och sällskap!


På återseende!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards