riesens

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av riesens - 2 januari 2012 11:45

.. igen..?

Visst går tiden fort.

2012

Har det redan gått 12 år efter milleniumskiftet..?

Vart har jag varit?

Ja ja..
Nytt år nya tag!.. undra hur många som skriver, tänker, säger, just det...?

Jag gör det nog varje år.

Men så är det ju liksom..

Nya tag..

Mer hundträning än förra året!

Kanske jag ska vara snäll mot mig själv och börja äte lite oftare och mer regelbundet än tidigare.

Börja motionera ordentligt igen, nu när hösten och tidiga vintern passerat och så även mina varannan-vecka-förkylningar som härjat senare delen av förra året, hoppas jag..

Nya tag helt enkelt!   


Idag är det ett härligt regnväder där jag befinner mig, mysigt..   

Det får nog bli ett inomhus sök på lunchen för vovvarna och en långpromenad i eftermiddag.

Nu ska jag äta!


På återseende!



Ovido - Quiz & Flashcards