riesens

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av riesens - 1 oktober 2012 14:30

Nu är det klart!

Äntligen!

Det var nästan så jag ångrade mig när jag inte lyckades få ett sista första pris på min 3:e tävling..

Men i lördags fixade vi det tredje 1:a priset!

En 2:a placering och 182.5 poäng.

Nu tituleras fröken, Bh Lp1 Aino.


Platsliggning 10 poäng.

Tandvisning 10 poäng.

Linförighet 9 poäng.

Läggande 9 poäng.

Inkallning 9,5 poäng.

Ställande 8,5 poäng.

Apportering 9 poäng.

Hoppet 8 poäng.

Helhetsintryck 9 poäng.


Uppvärmningen var inte alls bra..

Ingen känsla och Aino var väldigt ofokuserad!

Men hon kändes fin på plan och det är ju där det räknas!.. antar jag..  


Nu blir det en tränings period, ända fram till våren.

Då är det tänkt att allvaret ska dra igång.

Spår, skydd och lydnad.

Givetvis så även sökträning..


På återseende!




Ovido - Quiz & Flashcards