riesens

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av riesens - 24 oktober 2012 13:23

Nu ska jag inte prata om mina krämpor och förkylningsvirus som inte slutat härja, utan Ainos nya jag!

Igår på lydandsträningen var hon väldigt lugn och behaglig.

Rent av "normal"!!

Vissa kanske inte skulle hålla med om det, men skillnaden var påtaglig för mig iaf.

Jag tränade apporteringar och hantering av apportbocken, och hon gjorde nästan rätt varje gång!

Inte illa!

Men det är inte utan att man undrar om hon fått en hjärnblödning eller något..?

Nu ska jag inte gnälla men lite orolig blir man ju..   

Fast förklaringen är nog dock bara så enkel som att, hon löper ju..

Undra om jag ska ta och träna in lite nya moment nu när benen verkar vara, till viss del, frånkopplade..?

Hjärnan får mer plats till att bestämma vad som faktiskt ska utföras.

Det tåls att fundera på..


På återseende!



Ovido - Quiz & Flashcards