riesens

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av riesens - 22 oktober 2012 19:15

...men alltid tid för ett sök!

Marie med Hexxa.

 


Kerstin och Tessie fick jag inga kort på.

Men Malin och Laser, som för dagen gästspelade i gruppen.

   


Kajsa med Nellie.

   


Jag och Aino.

 


Vi var på en jätte rolig bana.

På ena sidan fick vi med en paintball bana med tillhörande "skräp".

En finfin koja hittade vi.

 


Jag kan inte påstå att hon var duktig på träningspasset..

Hon sprang.. och fort gick det.

Det var väl ungefär det hon gjorde..

Hmm, ja.. det sammanfattar det hela bra.

 


Det blev några skick på samma ställe då hon missade figgarna.

Mitt mål för dagen var att få henne trött och det lyckades vi med.. en stund iaf..

   


Gissar på att vi står och väntar på att en hund ska sluta springa och finna figgen..?

 


Aino hade roligt och det är jag glad för.

Nästa tränaing blir lite mer strukturerad.

Målet är då inte att få henne trött, det lyckas jag ändå inte med, utan lite struktur.

Jag bestämmer och hon utför.

Rättvist, tycker jag.   


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards