riesens

Alla inlägg den 6 september 2013

Av riesens - 6 september 2013 21:00

..nästan jämt..!

Här kommer ett inlägg med bilder!

Idag var dagis stängt, så en liten kille fick följa med till jobbet.

Men vad gör det när man kan varva film med promenader!   

 


Jag höll även vad jag lovade mig själv och vovvarna.

Det blev spår.. och lydnad.. och lite skyddsövningar.

Först spåret.

Hon har gjort bättre spår.

Vinklarna var mycke bra, inget att anmärka, apporterna markerades godkänt, men det brukar vara lite mer.. eller nja.. det var nog ett bra spår.

 


Johanna la spåret, 1 burk och 2 apporter, 2 vinklar.

Ett tvåa spår.


 


Vinklarna togs riktigt bra!

 


Vackert väder!

När ska sommaren ta slut..?

 


Det kan vara ansträngande att jobba...

 


Ett A höglöper.

Så jag har sällskap i framsätet..

 


Vi tränade lydnad efter jobbet.

Jag fokuserade på apporterna, och framåtsändande.

Tar igen sig lite i skuggan, för jisses vad varmt det är!

 


Alla barnen var med.

Johanna och Vera hade köpt med sig lite kex..


 


Här kommer vatten patrullen!

 


Barn och hundar skulle vattnas, tydligen.


 


Fass är duktig!

En höglöpande tik på plan och även runt honom och inte en blick eller ett frieri!

Det är inte dåligt det!!

Riktigt imopnerad!

Tyvärr kan jag inte säga detsamma om kåtbockarna i bilen...   

 



Tack för en trevlig dag!

Alltid kul att bli lite sporrad i träningen!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards