riesens

Alla inlägg den 10 september 2013

Av riesens - 10 september 2013 10:15

Söndag.

Det var ridning, simträning, sök, lydnad.

En trevlig söndag!

Självklart lite bilder!

Linnea red Safir.

 


Lite bilder från hundträningen också.

Thomas och Qulingens Fuska.

Jag glömde visst ett 'första'..

 


Det är när man sitter gömd som figge och väntar på hunden, man gör dom stora funderingarna..

Hur länge ska jag gå omkring med två olika skor..??

Skorna är i å försig samma modell, men med lite olika tidsräkningar på dem.

Den vänstra är ca 3 månader äldre än den högra..

Det är ändå dax att köpa nya, igen, men nånstans har jag en vänster sko som faktiskt är ganska oanvänd...


Undra vem som är skyldig mig en whisky..?

Fast jag dricker ju inte whisky...   


 


Merlin.

   


Hans och Snabba.


Snyggt söktäcke!!

Vill också ha...

   


Sedan var det min och Ainos tur.

 


Hon fick två tävlingsfiggar i hörnen, som hon gjorde riktigt bra!

Gick sedan tomt och som avslutning, en springare..

 


Därefter fikades det..


Sedan, tro de eller ej, så blev det lydnad!

Annika tränade framåtsändande med Hejja.

 


Hasse och Snabba.

 


Carro och Merlin.

 


Sedan fick jag se ett spår, Thomas försökte smita undan.. men det var bara att lägga ett 3:de spår

till Fuska..   

 


Kändes som om jag våldgästade en kennelträff!!...   

Så jag tog min utböling och åkte hem!

 


Tack alla för en utomordentligt trevlig dag!


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards