riesens

Alla inlägg den 7 september 2013

Av riesens - 7 september 2013 18:15

De som känner mig vet att jag är en tidsoptimist!!

Klart jag hinner tusen saker innan jag ska åka, eller det är klart jag inte behöver mer än 10 min att bli färdig.

Oftast klarar jag det, nästan jämt faktiskt! (om ni frågar mig)

Men ibland är det andra saker som påverkar, saker som jag inte kan rå för, som trafik, eller inte så sammarbetsvilliga barn osv..

Därför slopade jag min plan att hinna köpa en present på vägen till kalaset Linnea var bjuden på till idag..

Det fick bli den klassiska potatis, penga grisen!.. eller detta blev kanske mer en drake..

Den fanns på min tid när jag var liten..   


Medans Linnea var på kalas, roade vi oss på annat håll.. med hundträning!

Var vid skjutbanan och tränade lydnad och plats.

Gick riktigt bra!!


 


Sedan lade jag spår.


   


En liten snutt film.

Markeringarna börjar bli normala igen...


 

En kort skogspromenda hanns med också!

Över stock och sten!

 


Synd att min kamera väljer att fokusera bakom det tilltänkta motivet!..

Kanske kan ställa in kameran på något sätt, kanske det är något som bara måste justeras, kanske någon annan kan..??   



Balansövningar.

 


"Mamma!! Titta jag blööööder!!"


   



Dagens middagen består av lax.

Nu är det lördags kväll!


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards