riesens

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av riesens - 4 januari 2014 10:15

Klart man startar ett nytt år med ett sökpass!

Fast vi var på en lättare bana..   

Tycker våra hundar skötte sig bra!

Jag filmade Aino en snutt när hon äter mjukost hos figgen.

Allt ska göras i superfart!!!


 

Här är Kerstin med Tessie, som fick markera med lösrullar.


Det gjorde hon med glädje!

Hoppas detta pass sätter kursen för hela tränings året!   

   


Och så var ingen mer med på kort..

Jag undrar vad jag håller på med..??

Kan vara så att jag har tappat bort min laddsladd till den nya kameran, så jag använder min gamla som inte alls är lika bra.

Fanns ju en anledning till att jag köpte ny..

Fast jag köpte en ny för jag hade tappat bort laddsladden till den gamla kameran, men en vecka efter jag inhandlat den nya hittar jag den gamlas laddsladd.

Och numera är den nya laddsladden borta!

...??..

... nä jag hittade den precis...??

Hahahahahahahahahahah..

Seriöst?

Precis nu stoppade jag in en sladd i min nya kamera, som låg här bredvid datorn...??

Och den passade!!

Hahahahahah..

Jaha, problemet var löst!

Nu ni kära vänner, blir det fler kort tagna!   



Jag hade så dåligt med bilder från söket, så jag avslutar med en bild på nyårs maten.

Detta var förräten!

Himla gött!


En riktigt bra start på det nya året!

Speciellt eftersom vi hyrde en inomhushall direkt efter söket och tränade lydnad också!   


På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards