riesens

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av riesens - 10 januari 2014 10:00

I söndags träffade jag två tuffa brudar för lite spår!

De hade såklart snygga kläder och västar.

Själv klampar jag runt i ett par mjukisbyxor och en trasig träningsväst med ett schäfer huvud på..??   

 


Snygga spårstarter hade de också!


Själv tog jag det naturen erbjöd...   

   


Tror jag måste styla till mig lite.. 

Bli lite mer som dom!

Då kanske jag passar ihop med min bil också   

Jaja.. nu var detta ingen mode blogg, som ni säkert redan har fattat..   

Utan vi skulle ju spåra, och det är ju det viktigaste!

Maria spårade med Zäpo först.


Det gick bra!

Vi måste lägga tid på apporterna, båda två..   

   


"Får jag starta?"

 


Sedan var det Ainos tur.

Spårade ganska bra, med tanke på hur de senaste spåren har känts..

Några riktigt fina vinklar, någon vinkel med lite strul i.


Måste träna på apporterna.

Hon måste koppla ifrån spåret, lägger sig gör hon snabbt, men sedan kan hon gå upp med armbågarna.

Hon landar inte som jag skulle vilja, men där är hennes problem lite överallt.

Av och på knapp den finns, men för att få den perfekt måste det tränas.

   


Annika och Heja.

 


Hon spårade också bra!

Sug i linan och snygga markeringar!


Tilly gick som en klocka!

Hade inte räknat med annat..

   


Lilla Fuskisen fick också spåra.

Det där kan bli riktigt bra!!

Ska nog bara prata lite med Husse om farten..   

 


På kvällen var det träning i ridhuset.

Qbus väntar med spänning på sin tur!

 


Linnea lekte häst.   

 


En givande dag!

Tack alla för den!


På återseende!

Ovido - Quiz & Flashcards