riesens

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av riesens - 11 januari 2014 09:30

Det har blivit lite tränat i veckan.

Qbus har fått gjort mer än Aino, gissa om han tycker det är skoj!

Men nog börjar han bli lite gammal och stel.. eller så är han bara otränad..   

Vi körde lite uppletande.

Fast det gick så fort att hitta 3 föremål, så jag kan knappast räkna det som träning..   

 


Sedan har han fått gå några skyddspass.

Det uppskattas från hans sida!

Han är så stabil, men jag jämför väl med den där tempererade damen som vilar just nu...

Och det där med att vila går ju super...


Den vilande damen får nöja sig med spår...

Hon är verkligen skit nöjd... *ironi*

   


Det går inge bra att försöka trötta ut henne med spår...

Jag ska ge henne något att bita i denna helgen, tänkte jag!   

Vi får väl se om jag lyckas...


Hej på er!


Ovido - Quiz & Flashcards