riesens

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Dödsryckningar..

Av riesens - 20 januari 2012 07:27

Efter skyddsträningen igår, fan vad hon är BRA!!! ursäkta avbrottet, så var det hem och byta om för årets första gympa pass!

Jag tycker sånt är roligt.

Svettades som en liten gris, ingen som helst fallenhet för kordination, lite för trånga mjukisbyxor som gjorde vissa stretchövningar omöjliga, vilket är ännu ett bevis på att detta har gått på tok för långt!

Det sammanfattar nog ganska bra min kväll igår.

Men så skönt det var!!!!

Och det är nu mina dödsryckningar kommer in...

När man sedan då kommer hem och har duschat och ska sova, det är då de kommer.

Inte kan man ju sova, när man precis flåsat runt med 10 andra tanter..?!

Det måste vara något med överlevnadsinstinkten, håll dig vid LIV!!!

Den som rör sig dör inte.. eller nått..

Vänder och vrider på sig, det rycker i musklerna under huden, eller var det svallvågor från fettet? Sak samma, eller..?

Så småningom somnar man ju och det är väl när kroppen anser att faran är över.


På måndag är det igen..

Ska träna på att överleva under helgen, så kanske det inte blir lika hårt nästa vecka.


På återseende!

 
 
Annika

Annika

21 januari 2012 11:47

Vad duktig du är! Kämpa på! Ha det så bra!

http://www.gazze.se

riesens

21 januari 2012 18:05

Tack du! Det behöver jag... ;-)
Går allt bra? Är tösen parad än? :-D

 
Ingen bild

Annika

22 januari 2012 16:42

Nope, inget löp än...
Imponerande lydnad i centrum!!

riesens

22 januari 2012 17:10

Gissar att väntan blir låång när man för en gång skull verkligen väntar på ett löp.. ;-)
Hon är duktig skruttfian! Riktigt rolig hund..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards