riesens

Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Häftiga känsla!

Av riesens - 21 januari 2012 17:50

Vad gör man inte för att aktivera vovvarna...?

Jag gjorde något som jag inte gjort förr... men kommer definitivt göra om!

Vad roligt det var!!

Vad duktig hon är!!!

Skruttfia..

5-7 gånger har jag varit till Kista gallerian för att miljöträna mina vovvar men då har jag bara gått runt och åkt lite rulltrappa och så..

Nu tog vi det till en helt annan nivå!

Kolla in filmerna...


 

Världens bästaste vovve!

Efter en stunds tränande märker jag att hon är inte riktigt så snabb i vändningarna som hon brukar, gissar på att trots fullt fokus på mig, snappar hon upp ett och annat runt omkring och det påskyndar nöjdhetsprossesen, för trött blir hon aldrig...  


Häftigt och riktigt roligt!

Nu blir man taggad att tänka ut andra ställen och situationer...

De andra fick "bara" gå omkring och bli trött av intrycken.

 


Idag har det varit sök och skydd!

Mer om det kommer..

Dock inga bilder, trots att kameran var med...?


På återseende!
 


 
 
Malin

Malin

21 januari 2012 20:45

jädrar va härliga filmer, snackaom fokus fårn hundens sida... Imponerad...
Önskar jag själv skulle kunna ha sådant pli på min hund. Dock är delååångt kvar för våran del, min hund på 1 år är så oerhört ouppfostrad( haft honom i ca 4 månader ägarnen innan har vad jag såg o märkt accepterat att de e ok att stå med framtassarnapå diskbänken o käka ur slasken) så en så länge kämpar man för fullt med att få koppelpromenader att fungera utan att man ska kämpa ihjäl sig(dragkamp) och dyl, jobbigt oxå när man inte i dagsläget har möjlighet att träna på någon brk för instruktör, då de är ca6-8 km dit o inte tror att varken ja eller hunden har orken med dne promenaden dit - sedan kurs o efter de promenad hem.
men man får la börja träna o ha det som ett mål.

Men som sagt. Riktigt imponerande filmer!!!
Mvh

http://malinjohannisson.bloggplatsen.com

riesens

21 januari 2012 21:55

Tack! Ja hon är fin..
Fin koncentration för att vara så ung som hon är, ett år gammal. ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards