riesens

Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Lite spår igen..

Av riesens - 22 september 2013 18:30

Dagens spår är dock inget spår jag jätte gärna lägger på minnet..

För första gången valde hon att byta spår..??!

Strax efter det att jag lagt ut mitt spår, kommer det ett par och går.

Det har hänt massor av gånger förut, inget konstigt alls.

Dock gick de precis där jag lagt min böj..

Aino valde att gå in i böjen men inte full följa den, utan valde att följa spåret som går rakt fram, alltså inte mitt spår.

Det var något nytt!

Hon gjorde det så klockrent så det tog mig ett par meter innan jag förstod att hon bytt spår..

 


Spårade första halvan av spåret i lite för hög drift än vad jag önskar.

Hon blir inte lika noggrann.

Efter spårbytet och jag tog av henne från spåret och hon förstod att något hade blivit fel, därefter tog hon det mycke lugnare.

Var mer rädd om sitt spår, mer fokuserad.



Första vinkeln jätte fin.

Alla vinklar var fina föresten!

Dock gick hon över en apport..?!

Men det var precis efter trasslet med förledningsspåren..   

   


Sedan bar det av mot klubben och skyddsträning.

Jag gjorde bara stadga i sittandet inför modprov och transporter.

Simon har min gamla stickade tröja som jag hade när jag var liten..   


 


Barnen myste med godis!

Tack Marie!!


 


En lugn söndagskväll väntar!

Det blir nog till att läsa lite mer ur min tråkiga bok jag läser just nu..   


Hej på er!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av riesens - 10 december 2018 23:20

Det finns ett ställe som jag tycker är magiskt vackert i alla årstider! Päronlunden. En magiskt fruktodling med träd som är närmare 200 år gamla. Så häftigt! Runt om alla träd så harvas jorden några gånger per år så inget växer. Där brukar ...

Av riesens - 6 december 2018 09:27

Funderar på att ge detta en chans till, det här med att blogga. Har ju förr i tiden varit en rätt så aktiv bloggare men ansiktsboken (fb) tog över och jag blev lat. 😁 Kanske ska ta mig i kragen och uppdatera här nu när Lejonungarna kommit...

Av riesens - 4 januari 2016 12:06

Jaha, då var det 2016.. Vart tar tiden vägen? 16 år sedan millenniumskiftet??!!!! Galet..    Så vad har jag för tankar om 2016? Vingklippa Draken, poppar upp direkt i huvudet på mig.    Det är mycket som händer i den gossen just nu och ja...

Av riesens - 28 juli 2015 15:07

Bilderna säger allt! Ord är överflödigt!!                              På återseende!   ...

Av riesens - 27 juli 2015 16:19

Tiden springer iväg och semsetern är redan över.. Vart tog den vägen?? Helt galet.. Men när jag tittar igenom kort så har vi ju faktiskt gjort lite av varje. Vi åkte en dag till Furuvik!! Det fina med furuvik är att hundar får vara med in i...

Ovido - Quiz & Flashcards